خرید گاوصندوق

نکات مهم در خرید گاوصندوق خانگی

اهمیت خرید گاوصندوق خانگی

گاوصندوق خانگی، امانت‌دار تمام اسرار و وسایل مهم شما در خانه

در این مطلب قصد داریم اهمیت وجود گاوصندوق خانگی در هر خانه را بیان کنیم. همه افراد در خانه‌های خود وسایل ارزشمند و مهمی را دارند. وسایلی که ممکن است نبود و به سرقت رفتنشان ضررهای بسیاری را به فرد برساند و سبب ایجاد مشکلات بسیاری شود. با اینکه می‌توان وسایل ارزشمند و مهم خود را به بانک یا صندوق‌های امانت‌داری دیگر سپرد، اما در برخی از موارد، نیاز به حضور فضایی امن درون خانه است. با استفاده از گاوصندوق خانگی می‌توان این فضای امن را ایجاد کرد و شرایطی را مهیا کرد که درون خانه وسایل ارزشمند در دسترس و در عین حال در امنیت کامل باشند. البته باید توجه داشته باشید که برای خرید گاوصندوق خانگی، توجه به برخی نکات از اهمیت بالایی برخوردار است. نکاتی که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم، بخشی از این موضوع هستند.

 چگونه یک گاو صندوق مناسب برای خانه انتخاب کنیم؟

در ادامه این مقاله، از اولین تا آخرین مرحله انتخاب و خرید گاوصندوق خانگی را همراه شما خواهیم بود تا بتوانید در نهایت انتخاب خوب و مناسبی را داشته باشید. از جزئیات ریز و کوچک مهم در هنگام این خرید و انواع گاوصندوق‌های خانگی نکاتی را بیان خواهیم کرد. به این ترتیب امید است انتخابی مطمئن داشته باشید که به‌وسیله آن ایمنی وسایل خود را بالا ببرید و از تمامی لوازم ارزشمند خود به‌سادگی و در نزدیکی خودتان نگهداری کنید.

با شرکت سدید (تولید کننده گاوصندوق های ایمن و مطمئن در ایران) بیشتر آشنا شوید.

 

برای آن که بتوانید انتخاب خوبی برای خرید گاوصندوق مناسب برای استفاده خانگی خود را داشته باشید، لازم است تا با مراحلی در خرید پیش بروید. این خرید نیز مانند هر خرید دیگری، مراحل و گام‌های مختص خود را دارد که با پیش رفتن در آن می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در این بخش به دنبال آن هستیم تا گام‌های لازم برای خرید یک گاوصندوق مناسب برای استفاده خانگی را برای شما بازگو کنیم. امید است به این ترتیب بتوانید محصول مناسب خود را به‌خوبی خریداری کرده و استفاده و بهره لازم را از آن ببرید.

در ادامه فاکتورهای لازم یک خرید خوب را یک به یک باهم بررسی میکنیم.

Home Safebox

 

انتخاب سایز مناسب گاوصندوق

اولین قدم برای انتخاب گاو صندوق مناسب، تعیین سایز موردنیاز است. این موضوع با توجه به میزان نیاز شما به فضای گاوصندوق و محلی که برای جای‌گیری آن در نظر گرفته‌اید، متفاوت است.

پس در ابتدا لازم است تا نیاز خود را شناسایی کرده و مقدار وسایل ضروری که قرار است درون گاوصندوق قرار دهید را مشخص کنید.

پس از آن ، فضایی که می‌خواهید گاوصندوق را در آن قرار دهید، مشخص کنید. با اندازه‌گیری این دو فضا و انتخاب حدودی اندازه و ابعاد مناسب برای گاوصندوق، می‌تواند اولین قدم خود را در راستای خرید گاوصندوق مناسب بردارید. به این وسیله انتخاب گاوصندوق ساده تر شده و به‌راحتی می‌توانید آن را در جای مناسب خود قرار داده و انتخاب خوبی را برای خود رقم بزنید.

صندوق ضدسرقت و نسوز سدید مدل 550LE دارای اندازه ای کوچک و متناسب با نیازهای فردی شما طراحی و تولید شده است.صندوق 550LE

دقت در وزن مناسب برای خرید

دومین نکته که در انتخاب گاوصندوق خانگی مناسب باید به آن توجه داشت، دقت در وزن گاوصندوق انتخاب‌شده است. زمانی که می‌خواهید گاوصندوق را جابه‌جا کنید و در فضای تعبیه‌شده قرار دهید، وزن آن ممکن است برای شما دردسرساز شود. از همین رو پیش از خرید گاوصندوق و در هنگام انتخاب آن، لازم است تا وزن مناسب را برای خود در نظر بگیرید.

این وزن تحت تأثیر عوامل بسیاری مانند ابعاد گاوصندوق، جنس آن، مدل و نوع ساخت آن می‌تواند تغییر کند.

از همین رو بهتر است تا پیش از خرید، به این موضوع توجه داشته باشید؛ زیرا درصورتی‌که بخواهید گاو صندوق را جابه‌جا کنید، ممکن است به خاطر وزن آن دچار مشکلات و دردسرهای بسیاری شوید. پس در هنگام خرید با دقت بسیار این موضوع را بررسی کرده و درباره آن از فروشنده سؤال‌هایی را بپرسید. خصوصاً اگر قرار است تا گاوصندوق خانگی خود را بر روی میز یا محلی دیگری جز زمین قرار دهید، این نکته را در نظر داشته باشید و حتماً به آن توجه کنید.

صندوق های هتلی جوانان سدید از جمله صندوق های خانگی است که دارای وزن کم و ابعاد کوچکی می باشد، از این رو حمل و جابجایی آن به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

 

کدام ویژگی امنیتی گاوصندوق ها را نیاز دارید؟

اگر به دنبال خرید گاوصندوق خانگی هستید، حتماً نیاز به امنیت برای وسایل مهم خود دارید.

نسوز بودن، ضد سرقت بودن، داشتن امنیت کافی در قفل و کلید، داشتن جنس سخت و محکم و مقاوم در برابر ضربه و جنس مقاوم در برابر نفوذ آب برخی از این موارد هستند.

معمولاً در گاوصندوق‌ها قرار است تا وسایلی چون اسناد و مدارک مهم، پول و طلا قرار بگیرند. از همین رو نسوز بودن گاوصندوق در برخی موارد از اهمیت بالایی برخوردار است. در این شرایط بهتر است تا با توجه به نیاز خود، موارد ضروری و لازم امنیتی را برای خود مشخص کنید. مواردی که با در نظر گرفتن آن‌ها در هنگام خرید، می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را برای خود به ارمغان آورده و خرید مناسبی را در پیش بگیرید. خریدی که بتواند کارایی مناسب و لازم را برای شما داشته باشد.

صندوق های ضدسرقت و نسوز سدید در سایزها و وزن های گزینه هایی بیشتری برای خرید در اختیار شما قرار میدهد.

انتخاب قفل برای گاوصندوق خانگی

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید گاوصندوق خانگی، داشتن امنیت برای وسایل مهم و ضروری در خانه است. امنیتی که توسط قفل گاوصندوق تأمین شده و با استفاده از آن می‌توان میزان امنیت گاوصندوق را چندین برابر کرد. از همین رو لازم است تا در خرید به قفل گاوصندوق خود توجه لازم و ویژه‌ای را داشته باشید.

قفل برای گاوصندوق‌های خانگی دارای تنوع بسیاری بوده و با توجه به نیاز و بودجه خود لازم است که انتخاب مناسبی را برای خود داشته باشید.

قفل‌های موجود در بازار برای گاوصندوق‌های خانگی به سه دسته رمزی، کلیدی و ترکیبی رمز و کلید تقسیم‌بندی می‌شوند.  قفل رمزی نیز به سه زیرمجموعه دیجیتال یا الکترونیکی، اثر انگشت(اسکنربیومتریک) و مکانیکی تقسیم می شود. هریک از این سه دسته از قفل، کاربرد مشخص و متفاوتی را دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

برای مشاهده ویژگی ها و قیمت گاوصندوق های شرکت سدید کلیک کنید.

   1. انواع قفل الکترونیکی

قفل‌های الکترونیکی بر روی گاوصندوق‌های خانگی از نوع دیجیتال کاربرد دارد. گاوصندوق‌هایی امروزی و مدرن که انتخاب بسیار خوب و امنی برای کاربرد‌های مهم هستند. در ادامه درباره این انواع از گاوصندوق نکاتی را بیان خواهیم کرد.

صندوق 550LE

صندوق های ضدسرقت و نسوز سدید در اندازه های مختلف و همراه با یکی از بهترین و باکیفیت ترین قفل های الکترونیکی طراحی و تولید شده اند. هم چنین صندوق هوم سیف سدید در اندازه ای کوچکتر و مجهز شده به یکی از بهترین قفل های رمز دیجیتال نیز برای شما عزیزان طراحی شده است که طرفداران خاص خود را دارد.

    2. انواع قفل اسکنر بیومتریک (اثر انگشتی)

اگر دوست دارید که از مدرن‌ترین انواع قفل برای گاوصندوق استفاده کنید، قفل‌های اسکنر بیومتریک انتخاب خوب و مناسبی برای شما هستند. قفل‌هایی که در حافظه آن اثر انگشت فرد ذخیره شده و به این وسیله می‌توان آن را باز کرد. البته در این نوع از قفل، می‌توانید چند اثر انگشت را ثبت کنید و به این ترتیب قفل برای چند نفر گشوده خواهد شد.

   3. انواع قفل مکانیکی

انواع قفل‌های مکانیکی، قدیمی‌ترین و اولین قفل‌هایی هستند که برای گاوصندوق مورداستفاده قرار گرفتند. این قفل‌ها با استفاده از کلید باز شده و ساده‌ترین مدل قفل گاوصندوق خانگی محسوب می‌شوند. این روزها کاربرد کمتری داشته و انواع قفل‌های به‌روز جایگزین آن شده‌اند. گاوصندوق سدید مدل 500mal نمونه ای از یکی از بهترینگاوصندوقهای مجهز شده به قفل های مکانیکی است.

   4. انواع قفل ترکیبی

قفل‌های ترکیبی، مدل دیگری از قفل‌ها هستند که پس از قفل‌های مکانیکی وارد بازار شدند. این مدل از قفل، ترکیبی از قفل‌های مکانیکی و الکترونیکی است.

 

خرید گاوصندوق خانگی دیجیتال

همان‌طور که خواندید یکی از بهترین انواع قفل موجود در بازار، انواع قفل‌های الکترونیکی هستند. قفل‌های الکترونیکی معمولاً بر روی گاوصندوق‌های دیجیتالی نصب شده و از مدرن‌‎ترین انواع گاوصندوق موجود در بازار شناخته می‌شود. از همین رو انتخاب و خرید این مدل از گاوصندوق خانگی کوچک، می‌تواند انتخاب خوب و مناسبی باشد. انتخابی که امنیت و کیفیت بالایی داشته و دارای قفل‌های مطمئن‌تری هستند.

البته این نوع از گاوصندوق معمولاً قیمت بالاتری به انواع دیگر داشته که ممکن است کمتر برای مصارف خانگی مورداستفاده قرار گیرد؛ اما مزایای آن سبب شده است تا در بسیاری از موارد به دیگر انواع گاوصندوق ترجیح داده شود و مورد انتخاب قرار گیرد.

بر روی این گاوصندوق‌ها امکان نصب قفل، با استفاده از رمز و صفحات دیجیتالی و یا با استفاده از اثر انگشت وجود دارد. در هر حال سرعت باز و بسته شدن این قفل‌ها بسیار بالا بوده و کیفیت مناسبی را ارائه می‌کنند. این قفل‌ها قابلیت کاربری چندکاربره را نیز داشته و به این ترتیب می‌توان چند کاربر را برای استفاده از آن تعریف کرد. به شکلی که امنیت آن نیز حفظ شود و کاربری ساده و مناسبی را نیز برای مخاطب خود داشته باشد.

از دیگر مزایای این قفل و گاوصندوق خانگی دیجیتال، امکان استفاده از قفل کودک بر روی آن است. برخی از مدل‌های این نوع از گاوصندوق، امکان رمزگذاری و داشتن قفل کودک را داشته و به این ترتیب در برابر شیطنت‌های کودک شما نیز گاوصندوق را امن می کند. از مزایای دیگر، داشتن زمان پنالتی است(با وارد کردن بیش از سه بار رمز اشتباه، بین 3 تا 5 دقیقه، قفل گاوصندوق نیز غیرفعال می شود). صندوق 800LE

                                      

انواع گاو صندوق دکوراتیو و ساده

درصورتی‌که قرار است گاوصندوق خانگی شما در دید قرار داشته باشد، بهتر است تا به زیبایی آن هم توجه لازم را داشته باشید.  گاوصندوق‌های خانگی در بازار از نظر ظاهری به دو دسته ساده و دکوراتیو تقسیم‌بندی می‌شوند. همان‌طور که از نام این دو مورد پیدا است، گاوصندوق‌های دکوراتیو زیبایی بیشتری داشته و در طرح و رنگ‌های مختلف و متفاوتی تولید می‌شوند. از همین رو انتخاب خوبی برای خرید به‌عنوان گاوصندوق دکوری هستند و از آن‌ها می‌توان در زیبایی منزل استفاده کرد؛ اما اگر قصد دارید تا گاوصندوق خود را پنهان کنید و در دید نباشد، بهتر است تا از انواع گاوصندوق ساده استفاده کرده و این موارد را خریداری نمایید. بدین منظور صندوق های هتلی جوانان سدید با زیبایی تمام و در رنگ های مختلفی تولید شده اند. هم چنین به شما توصیه میکنم اگر به دنبال یک گاو صندوق مخفی و کوچک هستید، از بخش “صندوق کتابی سدید” دیدن فرمائید.

 

گاوصندوق های کلید دار

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم که در هنگام خرید گاوصندوق خانگی دیجیتال باید به آن توجه لازم را داشته باشید، داشتن کلید اضطراری یا کلید مادر است.

گاوصندوق‌ها به دلایل مختلف ممکن است با مشکل روبه‌رو شوند و قفلشان در شرایط مختلف به‌راحتی باز نشود. از همین رو انتخاب گاوصندوقی که کلید داشته باشد، برای این شرایط اهمیت بسیاری دارد.

این کلید به شما کمک می‌کند تا تحت هر شرایطی، گاوصندوق خود را باز کنید. اگر باتری گاوصندوق تمام شد، در باز کردن قفل به مشکل خوردید یا رمز خود را فراموش کردید، استفاده از کلید بهترین انتخاب و گزینه برای شما است. از همین رو به وجود این کلید در هنگام خرید توجه داشته باشید. البته نکته مهم، در نگهداری کلید گاوصندوق است. این کلید را باید در امن‌ترین جای ممکن قرار دهید تا کاربری گاوصندوق شما به خطر نیفتد و هر فردی نتواند به‌راحتی به تمام وسایل درون گاوصندوق شما دسترسی داشته باشد.


 

گاوصندوق‌هایی که نیاز به نصب شدن دارند

برخی از انواع گاوصندوق موجود در بازار نیاز به نصب شدن دارند. در واقع درصورتی‌که قصد دارید که گاوصندوق خود را در محل  خاصی قراردهید، لازم است تا از انواع گاوصندوق های با قابلیت نصب  استفاده کنید. به این ترتیب باید حتماً برای نصب گاوصندوق خود نیز اقدام کنید و آن را بر روی محل مناسب قرار دهید.

برای نصب گاوصندوق حتماً لازم است تا از یک متخصص این حوزه کمک بگیرید؛ زیرا نصب با توجه به وزن و ابعاد گاوصندوق، مهارت و توجه به نکات مختلفی را می‌طلبد. لازم است تا پیش از نصب زیرساز بتنی گاوصندوق چک شده و محل نصب به‌دقت مورد بررسی قرار گیرد. به این ترتیب نصب گاوصندوق به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد و کارایی آن با تهدید مواجه نمی‌شود.

 


 

لازم به ذکر است که تمامی صندوق های ضدسرقت و نسوز سدید قابل نصب از کف به زمین می باشند و خطر حمل و به سرقت رفتن آن را از بین می برند.

سخن پایانی مقاله

اگر به دنبال خرید گاوصندوق خانگی هستید، لازم است مواردی را در نظر بگیرید، مواردی که به شما کمک کند تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید و بتوانید گاوصندوق خوبی را برای خود انتخاب کنید. گاوصندوق از آن دسته محصولاتی است که خرید آن لازم است با وسواس صورت گیرد تا انتخاب خوبی را رقم بزند و بتواند امنیت کافی و مناسبی را برای وسایل درون خود فراهم کند. در بسیاری از موارد این وسایل ارزش بسیاری داشته و نگهداری از آن بسیار مهم است. از همین رو انتخاب گاوصندوق و مدل آن با توجه به شرایط و نیاز فرد صورت می‌گیرد. در این مقاله سعی کردیم تا مهم‌ترین نکات لازم و دانستنی برای خرید گاوصندوق را بیان کرده و درباره آن به گفت‌وگو بنشینیم. از جنس و انواع قفل به‌کاررفته در گاوصندوق تا ظاهر ساده یا دکوراتیو آن، از کلید گاوصندوق تا امنیت لازم برای گاوصندوق را موردبحث و بررسی قرار دادیم.

امید است تا به اینجا مقاله را همراهی کرده باشید و اکنون بتوانید انتخاب خوب و مناسبی را برای خرید خود داشته باشید.

در انتها با انواع گاوصندوق های خانگی سدید آشنا خواهیم شد:

شرکت سدید همواره همراه شماست!

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.