سرقت از طلافروشی

سرقت خانوادگی از طلافروشی در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند سرقت خانوادگی طلا و دستگیری یک سارق منزل در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به دو مورد از ماموریت‌های فرماندهی انتظامی شهرستان ری در روزهای اخیر گفت: اعلام خبر وقوع یک فقره سرقت از طلافروشی به ارزش دو میلیارد ریال به پلیس سبب شد تا بررسی موضوع سریعاً در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار بگیرد و در جریان آن مأموران موفق شدند که با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه یک زن و شوهر را به همراه یک زن دیگر به عنوان عاملان این سرقت شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس از اخذ مجوز قضایی این افراد را طی عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محله‌های جنوب تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت:‌ در جریان بازجویی‌های انجام شده این افراد به جرم خود اعتراف کردند، همچنین مشخص شد که سه سارق عضو یک خانواده بوده و با همدستی یکدیگر دست به این سرقت زده‌اند.

سرقت از طلافروشی

 

سارق منزل با سابقه هفت فقره سرقت دستگیر شد!

جلیلیان با اشاره به دستگیری یک سارق منزل نیز اظهار کرد: وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده شهرری سبب شد تا این موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران دایره تجسس کلانتری شهرری قرار گیرد.
وی ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه‌های سرقت و انجام کارهای تخصصی و بازبینی دوربین‌های مداربسته فرد سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
جلیلیان با اشاره به اظهارات متهم پس از دستگیری گفت:‌ این متهم که ۳۰ سال سن دارد، در بازجویی‌های اولیه هرگونه سرقت را انکار می‌کرد اما پس ازمواجهه شدن با ادله و مستندات محکم پلیس به هفت فقره سرقت لوازم منزل در محله‌های نبرد، دولت آباد و شهرری اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهارکرد: پس از شناسایی مالباختگان، دعوت آن‌ها به کلانتری و تکمیل پرونده، متهم به دادسرا منتقل شد. تحقیقات همچنان برای شناسایی دیگر مالباختگان پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین

این روزها وقوع حوادث ناگواری چون سرقت، یک زنگ هشدار به حساب می‌آید!
به همین دلیل همواره به طلافروشان و جواهرفروشان توصیه می‌گردد که از روش‌های زیر به جهت افزایش امنیت و اطمینان و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی، در محل کار خود استفاده نمایند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.